Totusi iubirea: Un mister dulce...
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

luni, 28 ianuarie 2013

Un mister dulce...

Ce mister si de ce dulce?... O asociere interesanta! :) Despre ce e vorba?
Tot navigand eu pe internet si rasfoind blogurile mai interesante, unul mi-a atras atentia. Poarta un nume interesant, misterioz, nume care imediat te face sa il citesti. E un blog foarte interesant, care abordeaza printr-o prisma romantica si usor filosofica eul fetei contemporane. M-a captivat si am sa-l urmaresc cu placere. Abordeaza curajos tema iubirii, are o grafica foarte placuta si parca emana un puternic parfum feminin. Imi place!
Va invit cu toata increderea sa-l vizitati si sunt sigur ca si voi il veti adora.
Intrati cu incredere sa cititi misterele Elenei!

3 comentarii:

  1. Personal, nu-mi plac dulciurile!
    Aşa că prefer misterele amare.
    Gen pelin, hamei, etc...

    RăspundețiȘtergere
  2. :D .. drăguț din partea ta...
    mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai ptr ce! Si eu iti multumesc, misterioz!
    Radule, fiecare cu gusturile lui! Eu ador frisca, ceva foarte dulce :)

    RăspundețiȘtergere