Totusi iubirea: Versuri de dragoste!
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

duminică, 27 ianuarie 2013

Versuri de dragoste!


Ti-am adunat din ochii tuturor,
Ti-am adunat din stele si din luna,
Si-n eul meu de patima si dor
Privirea ta ma fulgera, ma tuna!
Mi s-a topit in sange si in trup
Fiinta ta ca soarele torid de vara
Si n-as putea din mine sa te rup
Doar de mi-as smulge inima afara.
Cu ochii tai lumina zilei sorb
Si n-am alean, astampar, nici repaus
Fara de ei sunt ca un orb,
As dibui priv viata ca prin haos.
Sunt plin de tine ca un pom de rod
In clipele de sfanta implinire
Stapan iti sunt si sluga si rapsod,
Glorificand sublima te menire....

Cum este fata ce-o iubesc
N-am curaj, nu indraznesc
Sa cred ca poate exista
O alta fata, tot ca ea
Asa frumoasa si draguta
Incantatoare si finuta
C-un zambet mai fermecator
Decat al ingerasului pe care il ador
Cum este ea va spun cinstit
N-am mai vazut, n-am intalnit
O atat de minunata fata
Cum nu-i alta in lumea toata!


E superba dragostea, e minunata, e puternica si dominanta,
Ma las purtat de suflul ei, mi-e dor de mor de ochisorii tai,
Prima iubire esti tu ........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu