Totusi iubirea: Vine primavara!
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

miercuri, 23 ianuarie 2013

Vine primavara!



Vine  primavara! Chiar daca iarna incearca cu eforturi disperate sa mai ramana  eu simt ca primavara e aici… se simte mirosul ei, ne invaluie pe toti. Eu stiu cand a venit primavara cand sunt extrem de distrat, cand visez minute intregi cu ochii deschisi, dar mai ales primavara ma indragostesc. Ma indragostesc de o floare, ma indragostesc de un copac inflorit, ma indragostesc de zambetele oamenilor, ma indragostesc de o persoana deosebita, ma indragostesc de VIATA.  Oare va recunoasteti si voi in descrierea mea?
Iubim tot timpul dar primavara parca totul din jurul nostru ne indeamna sa ne manifestam iubirea. In aceasta perioada imi doresc sa vad in jurul meu oameni fericiti, oameni care zambesc, oameni care iubesc si se iubesc. In aceasta perioada imi doresc sa daruiesc flori persoanei iubite . N-am inteles pana acum de ce le ofera florile atata bucurie femeilor si stiu ca  nu este o bucurie pe care o poti citi superficial, este o bucurie intima pe care doar ele o simt, accentuata cu batai de inima, ochi licarind si care reflecta apoi pe fata ei un zambet discret, dar marinimos.
            De curand in cautarile mele am descoperit un site , www.aranjamentedevis.ro, in care am regasit aceste sentimente pe care primavara si florile mi le transmit subtil. Este o imbinare eleganta intre frumos, pasiune, visare si pasiune. Nu am putut sa ma abtin in a studia in amanunt galeria foto, in care am regasit aranjamente si combinatii de flori interesante, frumos concepute, de asa natura incat sa frumusetea fiecarei flori sa fie scoasa cat mai bine in evidenta.
            De asemeni stilul personal si simplu in care au fost scrise celelate pagini, sfaturile date precum si alte lucruri interesante care au fost prezentate ssi care mi-au acaparat atentia ,  m-a facut sa realizez ca in spatele acestui site se afla o persoana care iubeste florile si care isi doreste sa impartaseasca aceasta iubire tuturor.
  Va invit si pe voi sa accesati site-ul www.aranjamentedevis.ro si va doresc o primavara plina de iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu