Totusi iubirea: Sa mai incercam sa radem!!!
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

vineri, 8 februarie 2013

Sa mai incercam sa radem!!!

 
- Domnule doctor, cred ca e bolnav. Desi manânca bine, a pierdut 300g în ultima saptamâna. 
- Nici-o grija, rezolvam, zice doctorul. Suge de la piept sau îi dati lapte praf?
- De la piept, domnule doctor.
- Aha, atunci va rog sa va dezbracati ca sa va examinez. 
Tipa îsi da bluza jos, arunca si sutienul. Doctorul îi palpeaza sânii, o mulge, examineaza îndeaproape sfârcurile si, în cele din urma, nedumerit, pune gura si suge de la ambii sâni. Apoi, radios, pune diagnosticul:
- Bineînteles ca slabeste copilul, dumneavoastra nu aveti lapte, doamna! 
- Normal , zice tipa. Eu sunt matusa lui, dar oricum, îmi pare bine ca am venit cu el azi! 
 
O pereche asteapta un copil si se informeaza la doctor cum e cu sexul în timpul gravidiatii. Doctorul explica:
- În prima treime a perioadei de sarcina puteti avea contact sexual normal, în a doua treime numai din spate ca si câinele, iar în ultima treime ca lupul.
Sotul putin contrariat:
- Ca lupul?!
La care doctorul:
- Da, da te pui lânga gaura si urli. 
 
La doctor se prezinta un bărbat care începe sa-si verse oful:
- Domn doctor, am o problema: când sunt cu nevasta-mea, nu mai dau randamentul de pe vremuri... 
- Stai linistit! Uite aici un paf rosu, presara-l înainte si o sa ai randamentul de pe vremuri.
A doua zi, omul vine iar:      
- Domn doctor, nu a avut nici un efect...
- Înseamna ca problema e mai grava decât am crezut. Uite un praf albastru. Asta trebuie sa mearga.
În urmatoarea zi, omul vie iar, amarât:
- Domnu doctor, nici asta n-a mers...
- Un singur praf mai am, asta gri. Daca nici asta nu merge, nu stiu ce sa-ti mai fac.. 
Pleaca omul acasa si se întoarce a doua zi fericit. 
- Ei? Cum a mers?
- Super! Toata noaptea am fost activ! Si nici acum nu mi se culca! 
- Ei, cimentul tot ciment... 
 
Ce oameni se înmulţesc fără a face sex?
- Răspuns corect:  pensionarii!
 
Mai multi emigranti, la angajare, in America .
Printr-un translator, patronul intreaba :
- Face cineva finisari ?
Romanul : - Fac io !
- Face cineva confectii metalice ?
Romanul: - Fac io !!!
- Face cineva faiantari ?
Romanul: - Fac io !!!
Patronul ii spune translatorului:
- Spune-i romanului ca-l angajez , dar daca ma mai injura o data , pleaca !!!
 
....In fata portii Raiului, statea un popa si un sofer de autobuz.
Vine Sfantu' Petru si zice :
- Tu, soferule, poti sa treci, iar tu, parinte, mai asteapta .

Popa, indigat:
- Cum asa? Sfinte Petre eu care mi-am inchinat toata viata bisericii?
- Ei, si?...La tine in biserica, toata lumea dormea, iar la el in
autobuz, toata lumea se ruga . . .
 
Sotia isi suna sotul:
-Dragul meu, ai o problema...
-Ce s-a intamplat?
-Am intrat cu masina intr-un Maybach, i-am propus proprietarului sa-i achit "in natura" si el a fost de acord.
-Si care e problema mea?
-Proprietarul este gay!
 
- Intrebare: Cine a introdus acupunctura în ţara noastră ?
Raspuns: Vlad Ţepeş!

- Ce poate fi mai rău decât o pietricică în bocanc?
- Un firicel de nisip în prezervativ.
La Radio Erevan un ascultător întreabă:
- Poţi să te descurci cu sexul slab?
Radio Erevan răspunde:

- Da, Dar e de preferat să fie tare
 
  Doua animale se intalnesc in padure si merg o bucata de drum impreuna. Intreaba un animal pe celalat:
- Tu ce fel de animal esti de fapt?
- Eu sunt caine lup!
- Cum asa?
- Pai tata a fost lup si mama catea! Simplu, nu?
- Si tu, intreaba cainele lup, tu ce esti?
- Eu sunt urs furnicar!
- Hai du-te de-aici ca nu te cred !!!

Fiul unei frantuzoaice intreaba pe maica-sa:
- Mama, ce este dragostea?
- Uita de acest cuvant, fiule. El a fost inventat de emigrantii din est, ca sa nu plateasca femeile...

Sotul catre sotie:
- Ce idioata esti!
- Bineinteles ca sunt idioata. Daca eram casatorita cu un preot, eram preoteasa!

Femeia are suflet bun, poate ierta barbatului orice, chiar daca el n-are nicio vina...
Nu-i atat de dificil sa gasesti femeia visurilor tale.
Dificil e s-o ascunzi de sotie!

Un tip beat critza suna la interfonul unui bloc:
-E acasa sotul?
-Da! la celalalt capat al firului.

Suna la alt nr:
-E acasa sotul ?
...-Da!
Tot asa, pana una zice ca nu-i acasa. La care betivul: Coboara atunci sa vezi daca-s io!

Un tip aflat intr-un taxi il bate pe umar pe sofer, ca sa-l intrebe ceva. Soferul striga ca din gura de sarpe, pierde controlul masinii, de-abia reuseste sa evite un autobuz care vine din directia opusa, intra pe trotuar si in sfarsit opreste cu cativa centrimetri inaintea unei vitrine.
Pentru cateva secunde e liniste totala, apoi soferul urla:

- Sa nu mai faceti asta niciodata! M-ati speriat de moarte!
Pasagerul ramane masca si se scuza cum poate.
- E si greseala mea, spuse soferul ceva mai linistit. Azi a fost prima mea zi ca sofer de taxi. Ultimii 25 de ani am fost soferul unei masini de pompe funebre...

2 comentarii: