Totusi iubirea: Dorinta
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

marți, 27 mai 2014

Dorinta

Te doresc în mii de cuvinte, în mii de priviri tacute și pline de inteles, te doresc în mii de zambete și mii de stropi de ploaie, în culorii de primavara și în raze de soare. Te doresc ..cu tot ce ma faci să simt, dându-mi aripi de înger, tril de păsărele, miros de iarbă și căldură sufletească.

Uneori, în iubire cuvintele au o forta nebanuita, desi majoritatea dintre noi nu stim foarte bine cand sa rostim primul „te iubesc sau cand sa raspundem cu un „da” atunci când a venit momentul sa îl spui? Într-un mod bizar, cuvintele devin din ce în ce mai importante într-o relatie, pe masura ce aceasta e mai puternica si mai matura. Poate ca ele, cuvintele, sunt expresia întelepciunii pe care o capatam pe parcursul unei relatii. Asteptate la început cu înfiorare, rostite cu stângacie, dorite mai târziu cu melancolie sau cautate printre zeci de sensuri, regretate uneori pentru nesansa de a fi fost rostite, cuvintele înseamna mai mult decât simpla comunicare. Sunt o parte din noi, atât cât putem sa ne transformam în ele.
Oamenii considera ca „limbajului trupului” e important. E adevarat ca orice gest, orice privire, orice atingere fugara înseamna la început mai mult decât o mie de cuvinte, însa se pot compara oare cu iubirea?....
Te astept... Te astept cum nu am asteptat pe nimeni pana acum vreodata... Te astept cu o ardoare greu de inteles pentru oricare, greu de inteles chiar si pentru mine... Nu stiu ce anume am gasit unul la celalalt; probabil a fost acea scanteie aparuta dintr-o data, greu de sesizat chiar si pentru noi... sau probabil a fost acel strop de "chimie" perceput cu alte simturi decat cele obisnuite...
Te doresc... Te doresc mereu, cu trup si suflet, asa cum nu am dorit pe nimeni vreodata... Te doresc cu trupul infierbantat de dorinte... Te doresc cu sufletul fremătând de emoție... Și cu cat te doresc mai mult... cu atat simt mai puternic acea incorsetare care ma impiedica sa respir, sa evadez in libertatea absolutului...
Mi-e dor de tine... Mi-e dor si atunci cand abia ne-am despartit... Mi-e dor si atunci cand nu ne-am vazut "de-o vesnicie"...
Să însemne toate acestea că... te iubesc

4 comentarii:

  1. E aproape o blasfemie să comentez o postare ca asta, dar m-am gândit că, publică fiind, de ce n-aș putea s-o citesc ca pentru mine? Nu? Și am recitit-o apoi și re-re-citit-o, până când am simțit că fiecare atom din corp îmi vibrează, până când am simțit că respirația mea se sincronizează cu respirația lumii, până la erecție și până la leșin. Da, asta e iubirea într-unul din chipurile ei, poate cel mai evident. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut postarea mea! :)
    Sper sa urmaresti blogul si in cintinuare cu acelasi interes! :)
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere