Totusi iubirea: Dor de tine, dor de noi...
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

sâmbătă, 1 august 2015

Dor de tine, dor de noi...

        Nu mă întreba, te rog de ce iți scriu, probabil aș spune că e cea mai grea întrebare la care nu aș avea răspuns, aș posta ca un trandafir mut în fața ta fără să pot spune de ce, de ce mă aflu aici, de ce mă gândesc că exiști pentru mine, de ce ești încă aici.

       Ai fi meritat sa ma adresez cu "draga mea" dar ești mai mult de atât, mi-e greu sa te numesc "scumpa mea", dar mi-e drag, mi-e totul, mi-e cel mai frumos sa încep prin a-ți scrie "Te iubesc"

Mi-e dor de tine, mi-e dor de noi, de tot ce e frumos, de tot ce mi-a strâns sufletul de al tău în tot acest timp.

      Nu am răspunsuri, nici măcar întrebări, nu mai am cuvinte nici macar ganduri,nu vreau sa conturez vise si sperante, le-ai cunoaste mai bine ca mine, dar tot ce simt e ca,  mi-e dor de tine de intreaga ta fiinta, de toata iubirea ce sta pitita in pieptul meu, de teama sa nu o stingi. Nu mi-e dor de "ele" ma doare nespus sa imi duc chiar si pentru o clipă gândul cî cineva a avut puterea de a-mi alunga zambetul din privire, de atatea ori, insa...mi-e dor de toata fiinta ta, de tine, tu al meu!

      Astazi sunt fericit, sunt foarte fericit, pentru că pot să mă bucur de viața ta inima mea, cu cea mai frumoasă dragoste ce ți-o port .

Nu stiu ce am reprezentat pentru tine, din ce parte a corpului am facut parte, din care intreg, nu stiu de ce ma alungi, de ce ma tii strans la piept, nu stiu daca ma urasti sau cat ma iubesti insa tot ce simt sa iti spun si sa stii este ca:

       Te iubesc din toata inima mea si daca astazi iti scriu, deși m-ai scos de atatea ori din viata ta, desi am promis de atatea ori ca nu te voi mai deranja si a doua zi m-ai gasit la geamul tau sau langa perna ta, nu este pentru ca nu am cuvant sau mi-am pierdut echilibrul si caracterul, este pentru ca esti parte din mine si nu stiu cum e fara tine, nu vreau sa stiu. 


Un comentariu: