Totusi iubirea: Iubirea și florile
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

marți, 21 martie 2017

Iubirea și florile

       “Nu iubi primăvara, ci înfățișarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis. Nu iubi dragostea, ci pe cel sau cea în care s-a întrupat dragostea”. (Antoine de Saint Exupery)
       Primăvara este demult în aer. La fel și dragostea ori bucuria de a trăi. Natura revine la viață și dragostea plutește deja în aer. Primăvara, când avem totul sau nimic și începem să credem din nou în minuni, în renaștere, să credem și în noi începuturi. Începuturi nu doar pentru natura, ci și pentru relațiile de dragoste, pentru apetitul nostru de a trăi. Haideți sa serbăm venirea noului anotimp și ziua de 1 Martie aducând primăvara și dragostea cât mai aproape de sufletele noastre. Parfumul florilor ne împresoară și ne îmbată și toată natura parcă debordează de viață.
      Primăvara este renaștere, energie, optimism, iubire, multe flori și, bineînțeles, familie. Haideți să fim cu toții mai veseli, mai energici și mai optimiști, să iubim florile și să dăruim cât mai multe flori femeilor din viața noastră!
      A oferi flori e o tradiţie aproape universal răspândită. Oferim flori pentru a ne manifesta admiraţia, respectul, dragostea. Femeile, mai ales, sunt sensibile la flori; dacă vreţi să câştigaţi prietenia unei femei, oferiţi‑i flori. Evident, poate acest lucru nu va fi suficient. Există anumite fe­mei cărora puteţi să le oferiţi toate florile pe care le găsiţi la piaţă fără să puteţi să le câştigaţi pri­etenia; pentru că există alte flori de oferit, flori invizibile, şi pe ele trebuie să ştiţi să le oferiţi: florile sufletului vostru.
     Priviţi un trandafir: simţiţi imediat ceva atât de poetic, încât starea voastră interioară se va transforma. O senzaţie, oricât de slabă ar fi ea, un sentiment, cât de slab ar fi, modifică deja ceva în profunzimea fiinţei voastre. Floarea pe care o priviţi vă vorbeşte prin culorile sale, forma sa, parfumul său, ea îşi deschide drum în voi, prin intermediul corpurilor subtile, pentru a trezi în sufletul vostru forma, parfumul, culoarea căreia îi corespunde. Şi e la fel, bineînţeles, pentru un obiect respingător. 
      Iubiți, trăiți din plin, bucurați-va și oferiți cât mai multe flori!
       

14 comentarii:

  1. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos articolul, big like pentru postare ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ADEVĂRUL TREBUIE SPUS!!! Nu există relații perfecte. Dacă îți pasă cu adevărat și îți iubești partenerul, nu te lupta cu el sau cu ea .. în schimb, luptă pentru a-l păstra. Exact asta am făcut și cu ajutorul doctorului Akhigbe fostul meu s-a întors la mine și cred că sunt mulți oameni care suferă de suferințe, dr. Akhigbe vă poate ajuta, de asemenea. Pentru mai multe informații contactați e-mailul său; drakhigbespellhome7@gmail.com sau WhatsApp: +2349021374574

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. Super content-ul, poate veti reveni!

    RăspundețiȘtergere