Totusi iubirea: Sa mai (si) radem!!!
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

luni, 4 februarie 2013

Sa mai (si) radem!!!

Trei femei, una logodita, una casatorita si o amanta stateau de vorba despre relatiile lor si au hotarat sa-si uluiasca barbatii. In acea seara toate trei s-au imbracat sexy, purtand pantofi cu tocuri cui, corset de piele si o masca pe ochi. Ziua urmatoare s-au intalnit din nou. Fata logodita a spus:
- Aseara, cand logodnicul meu a ajuns acasa, m-a gasit imbracata cu corsetul de piele, pantofii cu tocuri cui de 7 cm si masca. mi-a spus "Esti femeia vietii mele, te iubesc". dupa aceea am facut dragoste toata noaptea.

Amanta s-a laudat si ea
- Si la mine a fost incredibil! Ne-am intalnit in biroul lui. Purtam corsetul de piele, tocuri cui foarte inalte, masca si o pelerina. Cand am descheiat pelerina, n-a scos nici un cuvant. Am facut doar sex ca nebunii toata noaptea!

In cele din urma, femeia casatorita si-a spus si ea povestea:

-Eu am trimis copiii la mama, m-am pregatit, m-am echipat cu corsetul de piele, pantofii cu tocuri cui si masca pe ochi. Sotul meu s-a intors de la lucru, a luat telecomanda si o bere din frigider si a spus:
- Ia zi Batman, faci si tu ceva de mancare?


***

Plecasem din Constanta spre Bucuresti. M-am oprit la benzinarie sa folosesc toaleta. Prima cabina era ocupata, asa ca am intrat in a doua. Abia m-am asezat, cand aud din cabina cealalta : - Salut, ce faci? Nu fac parte dintre aceia care intra in discutii intr-un WC, dar acum am raspuns : -Destul de bine! La care tipul intreaba : - Incotro mergi? Ce intrebare! Discutia incepea sa fie bizara, asa ca am raspuns scurt : - Bucuresti! La care vecinul, mai nervos, spune : -Auzi, fii atent! Te sun mai tarziu, ca am un tampit in cabina alaturata care-mi raspunde la toate intrebarile. Pa!

***


O masina cu trei persoane este oprita de un politist insotit de jurnalisti.
- Sunteti al 100-lea automobil care trece pe autostrada, fara sa depaseasca viteza legala. Va informam ca ati castigat zece milioane de lei. Ce ati vrea sa faceti cu banii? La care soferul : - Pai... cred ca prima data imi voi lua carnetul de conducere! Sotia, de langa el : Nu-l credeti, domnule plutonier, nu stie ce zice, e mort de beat! Bunicul, din spate : -V-am spus eu ca nu ajungem departe cu masina furata! Din portbagaj se aude : -Gata? Am trecut de granita?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu