Totusi iubirea: Momente ....
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

marți, 11 martie 2014

Momente ....

             Sunt momente în zi în care gândul ne duce subit la atmosfera de sub cearșafuri. Ne
gândim cu sânge fierbinte și gust de cireșe pe buze.
             Fie că ne plimbăm hai-hui, fie că mergem într-un autobuz aglomerat, fie că ne bem cafeaua, se poate întâmpla ca pentru o fracțiune de secundă, ochii să se închidă și gândul să zboare. Gândul fuge către acea imagine ce-ți tulbură simțurile și te poartă în alt univers. Tu și el sau tu și ea.......
             Momentele astea ne lasă să gustăm și astfel se induce o poftă mai mare. O poftă iminentă de a iubi, de a fi iubiți, doriti, rasfatati sau devorați.
             Forța cea mai mare în inducerea unor astfel de gânduri este muzica. Fiecare dintre noi are anumite preferințe în ale muzicii de dragoste sau chiar de facut dragoste. Ține în totalitate de firea fiecăruia.
Iată mai jos o melodie pentru romantici:

 

Din ce ungher de vise, te-ai făurit tu oare?
Pe-al vieţi-mi cer să zbori, cu păsări călătoare .
Iar eu în urma ta, să mă tot sting de dor
Opreşte-ţi te rog zborul, nu mă lăsa să mor .

Că vreau să hodinesc, sub aripa-ţi măreaţă
Să simt iubirea-ţi toată, iubite că mă-nalţă
Să-ţi sorb roua privirii, cu sete de iubire
Apoi să-ţi sărut buze, cu gust de fericire .

Că tu îmi eşti iubirea, şi suferinţa toată
Bătăile de timp, distanţa ce ne poartă
În hău de suferinţă, iubirea din eter
De nu mă mai iubeşti ...priveşte-mă cum pier .

Vino mai aproape, eu cerul ...nu-l ating
Zboru-ţi i-e departe, eu de dor mă sting
Strânge-mă la piept, şterge-mi lacrima
Apoi... te rog jură, că voi fi a ta .

Aşteptări deşarte, sufletu-mi răpun
Dragostea-ţi mă arde, inima mi-e scrum .
Dar eu fără tine, nu vreau să exist
Ochii înlăcrimaţi ...şi-un suflet prea trist .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu