Totusi iubirea: Tu cum iți alinti iubita?
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

luni, 20 octombrie 2014

Tu cum iți alinti iubita?

Iubirea mea, inima mea, soarele meu, prajitura mea, pisicuta mea, pasare: tu cum il strigi pe iubitul tau? Ce semnificatie ascunsa au aceste
nume de alint?
Numele de alint clasice

Draga, iubire, inima mea: numele de alint clasice sunt cele pe care indragostitii din toata lumea le utilizeaza cel mai frecvent, caci ele transmit un mesaj tandru si simplu. Avantajul acestora este ca nu se invechesc, putand fi folosite pe toata durata vietii amoroase, iar in societate nu vei fi jenata daca le folosesti.

Numele de alint pretioase

Perla mea, comoara mea, bijuteria mea, soarele meu: iata o lista cu cateva nume care flateaza. Daca il strigi astfel pe iubitul tau inseamna ca e cineva exceptional, ca il consideri un bun pretios, o persoana unica si draga inimii tale, este intr-un fel centrul lumii tale. Aceste nume de alint indica si un simt pronuntat al posesivitatii, caci oricine stie: o comoara nu se imparte!

Numele de alint copilaresti

Acestea sunt numele pe care le dam copiilor: baby, pisoi. Daca il strigi pe iubitul tau in acest fel, inseamna ca il consideri un pic ca pe un copil, iar tu esti in pozitia mamei. Ii indici de fapt ca fara tine, el n-ar insemna nimic. Acest lucru ii da o nota tandra si draguta relatiei voastre, dar nu si foarte sexy...

Numele de alint desuete, demodate

Tati, mami, buni: aceste nume indica faptul ca un cuplu a trecut la o relatie de familie si ca nu mai exista o situatie amoroasa. Barbatul isi vede sotia ca pe mama copiilor sai si invers. Aceste nume de alint imbatranesc cuplul si sunt strict interzise. Partenerul trebuie sa ramana si iubit, nu doar parinte!

Numele de alint gurmande

Prajitura mea, trufa mea adorata: miam, miam, iti vine sa-l mananci! Asa il strigi pe iubitul tau? Fie esti o mare gurmanda, fie el este foarte apetisant! Practic faci din iubit o mancare delicioasa pe care de-abia astepti s-o degusti. Poreclele acestea sunt foarte senzuale, chiar haioase, imagineaza-ti numai ce poate gandi iubitul tau cand il strigi: " Vino la mine, bucata mea de zahar adorata, sa te rontai!"

2 comentarii: