Totusi iubirea: Femeia ideala ...
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

duminică, 4 ianuarie 2015

Femeia ideala ...


Am putea vorbi despre cel putin treizeci de viziuni asupra “femeii ideale”
devreme ce această noțiune primește tot atâtea definiții pe câte sunt rolurile celor ce vin în contact cu ea. De la părinții care au adus-o pe lume, prietenii și colegii de muncă, la eventualele sale progenituri ce se vor raporta la ea ca “mamă”, fiecare are câte o imagine a sa despre idealul de femeie.  

Conform unui studiu recent încheiat, bărbaţii din România preferă femeile care arată bine, sunt inteligente şi au încredere în sine. Bărbaţii chestionaţi aveau vârsta cuprinsă între 18 şi 50 de ani. Poate surprinzător, cam 20% dintre bărbaţi au declarat că pentru ei femeia perfectă este, în primul rând, inteligentă. Se ştie că femeile, în schimb, apreciază cel mai mult sinceritatea la bărbaţi.

Înaintea realizării studiului, se bănuia că bărbaţii preferă femeile frumoase, dar nu inteligente, pentru a le domina mai uşor, dar nu este aşa. Totuşi, frumuseţea fizică este în continuare o calitate apreciată de masculii din România, aceasta fiind asociată cu feminitatea. Femeile trebuie să fie bune gospodine, sensibile şi să aibă simţul umorului.
Conform studiului, o femeie trebuie să fie inteligentă, pentru a abilitatea de a se înţelege bine cu copiii, pe care să ştie să-i educe. Asta îşi doresc în primul rând bărbaţii români de la o doamnă. Aspectul fizic plăcut şi siguranţa de sine urmează la mică distanţă în topul preferinţelor.
S-a concluzionat că tinerii între 18 şi 26 de ani nu sunt prea interesaţi de situaţia financiară a femeilor, ci în primul rând de frumuseţea lor fizică. Totuşi, bărbaţii de peste 26 de ani sunt atraşi în primul rând de femeile inteligente, nepunând preţ pe independenţa financiară a acestora.
În cadrul studiului s-au aplicat 300 de chestionare telefonice şi e reprezentativ la nivel naţional pentru eşantionul bărbaţilor majori de până în 50 de ani. Au fost monitorizate 22 de tipologii de femei. Bărbaţii care au răspuns la chestionare au fost tentaţi mai mult de trei tipologii: femeia gospodină, cea sensibilă, precum şi dama amuzantă, acestea având rolurile de mamă, iubită şi prietenă.
Femeia ideală pentru bărbaţii români e modernă şi de succes: are inteligenţă, farmec şi este pregătită să facă faţă oricărei situaţii. De subliniat şi preferinţa bărbaţilor pentru femeile “de casă”, centrate pe familie.

Când își caută femeia ideală, bărbatul modern apreciază o serie de calități la posibila parteneră de viață.  Iată care sunt acestea!  
1. Să fie mai inteligentă ca el
Bărbații moderni au priceput, în fine, că au nevoie de o jumătate inteligentă, care să-i ajute să treacă prin viață, la bine și la rău. Se spune că în spatele fiecărui bărbat de succes există o femeie de caracter - și de cele mai multe ori chiar așa și e. Cu o femeie alături, ego-ul masculin devine înțelepciune și își găsește direcția și sensul.
2. Să fie frumoasă
Se mai spune că frumusețea stă în ochii privitorului. Deci, atâta timp cât el te găsește frumoasă, conform criteriilor personale, totul e pe calea cea bună. Conceptul de frumusețe există de când s-a inventat omenirea – nu e ceva care trebuie minimalizat, ci apreciat la justa sa valoare.
3. Să fie blândă și grijulie
Persoanele cu suflet mare au un comportament blând și grijuliu. Și, de ce să n-o spunem, fiecare bărbat caută în femeia vieții grija și înțelegerea maternă.
4. Să se poată bucura de viață
Traiul de zi cu zi este adesea dificil. Ba chiar monoton sau plicticos. De aceea, jumătatea „mai bună” trebuie să fie capabilă să vadă și să pună în evidență lucrurile frumoase și interesante ale vieții – nu să se plângă mereu de neajunsuri. Bărbații vor să aibe alături o femeie dinamică, energică, optimistă, ba chiar dornică de aventură.
5. Să îl iubească din inimă
O femeie care să se dedice total iubirii sale și să ierte mult în numele acesteia – iată ce-și doresc domnii.
6. Să fie capabilă de compromisuri
Cel mai înețelept cedează, spune o vorbă. Iar bărbații nu sunt dispuși să cedeze atât de ușor... Prin urmare, femeia ideală este cea care știe, cu tact, să lase pe moment armele jos și să găsească căi „diplomatice” de a aplana un conflict sau de a găsi o rezolvare unei probleme complicate.
7. Să-l facă să se simtă el însuși
Bărbații vor ca femeia ideală să-i înțeleagă în toate cele și să-i vadă în privire reflecția sufletului lor...
8. Să nu-i fie frică să-i spună că a greșit
Domnii au nevoie de cineva care să-i zguduie puțin, din timp în timp, și să-i readucă pe calea cea bună. Partenera de viață ar trebui să facă acest lucru, la modul cât mai blând și mai înțelegător cu putință.
9. Să fie puternică, dar feminină
Cele două calități nu sunt în opoziție, dimpotrivă. Femeia ideală poate să aibă un caracter hotărât, „asezonat” cu tot șarmul feminității ei.
10. Să aibă un țel
Fie că are serviciu, fie că e casnică, partenera ideală trebuie să aibă un vis, un țel al ei, pe care se străduiește să-l îndeplinească. Un partener care face totul din obligație, fără să viseze la nimic... asta, pe termen lung, înseamnă erodarea relației de cuplu.


6 comentarii:

  1. ciudat..
    femeia inteligenta va fi mai greu de cucerit, mai greu de inteles, dar si mai greu de pastrat, pentru ca se bucura mai mult de independenta decat de sentimentele unui barbat sub nivelul ei. nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, cred ca si asta e una dintre cauzele faptului ca multe femei independente si inteligente isi gasesc mai greu un partener.

    RăspundețiȘtergere
  3. ADEVĂRUL TREBUIE SPUS!!! Nu există relații perfecte. Dacă îți pasă cu adevărat și îți iubești partenerul, nu te lupta cu el sau cu ea .. în schimb, luptă pentru a-l păstra. Exact asta am făcut și cu ajutorul doctorului Akhigbe fostul meu s-a întors la mine și cred că sunt mulți oameni care suferă de suferințe, dr. Akhigbe vă poate ajuta, de asemenea. Pentru mai multe informații contactați e-mailul său; drakhigbespellhome7@gmail.com sau WhatsApp: +2349021374574

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. Thanks for sharing the valuable information with all of the readers it helps alot. Keep posting !!
    Adult Seo

    RăspundețiȘtergere

  6. Thanks for sharing the valuable information with all of the readers it helps alot. Keep posting !!

    RăspundețiȘtergere